Wednesday 27 December 2017

Global forex nz ltd


Krótka aktualizacja dotycząca środków własnych klientów i wypłat: W czwartek, 22 stycznia 2018 r. Zrealizowano 100 oczekujących wniosków o wypłatę w wysokości 93 z 1,954M w kapitale klienta należącym do Global Brokers NZ Ltd (GBL). Na dzień dzisiejszy, 27 stycznia 2018 r., 96 funduszy klientów zostało odesłanych do klientów, a pozostała część czeka na wnioski o wypłatę. Urząd ds. Rynków finansowych w Nowej Zelandii ściśle współpracował z GBL od czasu incydentu w celu zapewnienia bezpiecznego zwrotu funduszy klientów. Program Excel jest wspierany przez założycieli Cash Back Forex (cashbackforex), jednego z największych wprowadzających detalicznych kont Forex na całym świecie, posiadającego ponad 49 000 kont na żywo. Umożliwiło to kontynuowanie operacji w trybie overdrive w celu zwrócenia środków klienta przed likwidacją operacji. Chcielibyśmy, aby klienci programu Excel dowiedzieli się, że zostałeś wysłuchany. Setki komunikatów ubolewało nad zamknięciem i nalegało, aby Excel szukał rozwiązania, które mogłoby zostać ponownie otwarte. Liczne opcje ponownego otwierania są dokładnie rozważane. W ramach kontynuacji naszej ostatniej wiadomości dla klientów w niedzielę 18 stycznia oraz w celu dalszego aktualizowania informacji dotyczących harmonogramu płatności za wypłatę zleceń klienta, które są reklamowane na naszej stronie głównej Excel Markets, zwróć uwagę na następujące kwestie dotyczące wniosków o wycofanie złożone między czwartkiem 15 a niedzielą. 18 stycznia: wszystkie wypłaty zgłoszone między tymi datami zostały już przez nasz zespół finansowy zakończone w 8216Concc8217 lub 8216Declined8217. 8216Completed8217 oznacza, że ​​Twoja wypłata została dodana do pliku płatności Batch 1, a więcej szczegółów dotyczących tej 1. partii wymienionych według metody płatności poniżej. 8216Declined8217 oznacza, że ​​wypłata nie została dodana do pliku płatności partii 1, wraz z objaśnieniami dodanymi przez nasz zespół finansowy do wniosku o wypłatę w celu wyjaśnienia przyczyny odrzucenia wniosku, na przykład: 8216 Niewystarczające środki. Sprawdź saldo konta i prześlij nowe żądanie wypłaty8217 Uwaga: Wszystkie podane poniżej czasy to wypłaty za pomocą wyciągów GMT (WWs): wszystkie 8216 ukończone 8217 WWs złożone między czwartkiem 15 a wtorkem 20 (przed 6 rano) zostały wysłane przez przelew bankowy EFT do Twoje nominowane konto bankowe wczoraj, lub mają zostać wysłane w nocy. Odczekaj 23 dni roboczych, aby środki dotarły na Twoje konto bankowe. Jeśli nie otrzymasz płatności w tym terminie, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej (supportexcelmarkets), aby poinformować o tym fakcie, podając swój numer referencyjny WW, aby umożliwić obsługę techniczną przekazanie sprawy do naszego zespołu ds. Finansów w celu zbadania stanu Twojej płatności za pomocą naszego Bank. Wypłaty kartą kredytową (CCW) i wypłaty z karty debetowej (DCW): Wszystkie 8216 wypełnionych 8217 listów CCW i DCW złożonych między 15 a 18 dniem (z wyjątkiem 4 CCW i 5 DCW wymienionych poniżej) zostały włączone do pliku płatności Batch 1, przesłane do SafeCharge (nasze procesory płatności kartą) o 19.00 wieczorem (19 maja). Usługa SafeCharge potwierdziła nam dziś o godzinie 15.00 (20), że wszystkie zamówione przez nas płatności w usłudze Batch 1 zostały wysłane do naszych klientów przed zamknięciem firmy i poinformowały nas, że większość klientów otrzyma płatność na swoją kartę w ciągu 23 dni roboczych, z niewielką liczbą klientów otrzymujących płatności w ciągu 57 dni roboczych w niektórych przypadkach. Ponownie, jeśli nie otrzymasz płatności w tych ramach czasowych, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej, aby poinformować o tym fakcie, a my skontaktujemy się z SafeCharge, aby poprosić o numer ARN dla Twojej płatności, abyś przekazał swojemu wystawcy karty bankowej zapytanie o status płatność na twój koniec. Uwaga 1: CCW2677 2691 2755 i 2761 zostały przeniesione do pliku płatności Batch 2, z 8216 perspektywa przetwarzania płatności partii 8217 w czwartek 22 lutego Uwaga 2: DCW2373 DCW2374 2288 2480 i 2529 zostały wysłane przez przelew bankowy EFT na konta bankowe klienta8217, zamiast zwracane na karty debetowe. Proszę odnieść się do noty dodanej do DCW przez nasz Zespół Finansowy, określając powód, dla którego środki zostały wysłane na konta bankowe. Wypłaty Neteller (NTW): Wszystkie 8216Completed8217 NTW przesłane między 15 a 18 (z wyjątkiem 13 NTW wymienionych poniżej) zostały włączone do naszego pliku płatności Batch 1, opłaconego przez 8216Mass Payment8217 z naszych kont Neteller dzisiaj. Nasz zespół pomocy technicznej dostarczy Ci identyfikator transakcji Netellla dla Twojej płatności na żądanie, jeśli nie otrzymasz płatności do godziny 23:00, abyś mógł skontaktować się z Neteller bezpośrednio w celu sprawdzenia wszelkich płatności, które nie dotarły po godzinie 23:00. Uwaga: NTW2487 2526 2527 2539 2542 2552 2557 2573 2601 2612 2668 2708 2690 i zostały przeniesione do pliku płatności Batch 2, z 8216 perspektywa przetwarzania płatności partii8217 w czwartek 22 dni Wypłaty MoneyBookers (MBW): wszystkie 8216 wypełnione8217 MBW złożone między 15 a 18 są one wymienione w pliku płatności Batch 1, gotowym do zapłaty przez 8216Mass Payment8217 z naszych kont MoneyBookers. Oczekiwaliśmy, że dziś rano uruchomimy płatności zbiorcze, ale MoneyBookers niespodziewanie powiadomił nas wczoraj wieczorem, że płatności z naszego konta zostały tymczasowo zawieszone w oczekiwaniu na przeglądy kierownictwa wyższego szczebla, które natychmiast zakwestionowaliśmy, ponieważ nie było uzasadnione, ponieważ mamy wystarczające fundusze w naszym Konta MoneyBookers obejmują wszystkie płatności zbiorcze, które zamierzamy wysłać. Po tej korespondencji z kierownictwem MoneyBookers przez cały ranek i po południu, zgodzili się znieść tymczasowe zawieszenie, jednak zostaliśmy poinformowani o godzinie 18.00 tego wieczoru, że nie mogą tego ułatwić do 9 rano jutro rano, więc niestety, płatności 1-MB MBU są opóźnione do jutra rano pomimo naszych najlepszych starań, aby dzisiaj uzyskać te płatności. Nasz zespół pomocy technicznej dostarczy Ci na potrzeby transakcji identyfikator transakcji MoneyBookers, dzięki czemu może skontaktować się z MoneyBookers bezpośrednio w celu sprawdzenia wszelkich płatności, które nie dotarły przed godz. 12:00. Prosimy pozwolić nam jutro do godz. 12.00, aby uzyskać płatność w Partii 1 przed skontaktowaniem się z pomocą techniczną w celu zamówienia identyfikatorów transakcji. Ponieważ ogłosiliśmy 15 stycznia br., Że Global Brokers NZ Ltd. zakończyło handel, nasz Zespół Finansowy starał się przetwarzać wszystkie wnioski o wypłatę klientów w trybie priorytetowym, a wielu klientów już otrzymało środki. W celu ułatwienia jak najszybszego rozpatrzenia bezprecedensowej dużej liczby wniosków na 8216 pierwszych, w pierwszym przypadku out8217, zorganizujemy wypłatę partii w ciągu 3 dni w przyszłym tygodniu, zgodnie z poniższym opisem: W przypadku karty debetowej kartą kredytową (CCW) ( DCWs) MoneyBookers (MBWs) i Neteller (NTW): oczekiwana data przetwarzania wsadu 15 stycznia - niedziela 18 stycznia (CCW amp DCW): zwykle 23 dni robocze (ale może to być 57 dni roboczych w niektórych przypadkach) (MBW amp NTW): Tego samego dnia poniedziałek 19 stycznia i wt. 20 stycznia (CCW amp DCW): zwykle 23 dni robocze (ale może to być 57 dni roboczych w niektórych przypadkach) (MBW wzmacniacz NTW): ten sam dzień, śr. 21 i wt. 22 stycznia (CCW amp DCW): Zwykle 23 dni robocze (w niektórych przypadkach może to być 57 dni roboczych) (MBW amp NTW): Ten sam dzień Oczekiwany Przetwarzanie wsadowe Czw 15 stycznia - niedziela 18 stycznia 23 dni robocze Żądania odesłania drutów złożone od 19 stycznia zostaną przetworzone i wysłane w dniu ich otrzymania, ze środków otrzymanych przez klientów na ich konta bankowe 23 dni robocze l ater. Należy pamiętać, że nie będziemy pobierać od klientów opłat za wychodzące opłaty za druty pobierane przez nasz bank z naszej strony, jednak bank klienta może pobierać przychodzące opłaty za druty w drugim końcu, odejmując opłaty od kwoty, którą wysyłamy, w zależności od banku . Zapewniamy, że WSZYSTKIE wypłaty dla klientów będą przetwarzane i wysyłane tak ściśle, jak to możliwe, zgodnie z powyższym harmonogramem, dlatego prosimy o bezpieczne ze świadomością, że płatność zostanie dostarczona, gdy tylko będziemy mogli ją dostarczyć. Doceniamy twoje zrozumienie i cierpliwość, podczas gdy zajmujemy się tym ważnym przedsięwzięciem, aby jak najszybciej spłacić wszystkich naszych klientów. Nie wahaj się skontaktować z naszym zespołem pomocy technicznej za pośrednictwem poczty e-mail do supportexcelmarkets w celu uzyskania dalszych wyjaśnień, lub jeśli masz pytania na temat innych spraw, których nie omówiono powyżej. Drastyczny ruch na frankach szwajcarskich, napędzany niespodziewanym zwrotem polityki szwajcarskich banków centralnych w związku z ograniczeniem franka szwajcarskiego względem euro, spowodował rzadką zmienność i brak płynności. Zarówno nasi główni, jak i awaryjni dostawcy płynności przestali reagować lub tracili płynność przez wiele godzin po wydarzeniu. Większość klientów na pozycji frankowej straciła na swojej stronie i poniosła straty o wiele większe niż ich konta. Gdy klient nie może pokryć swoich strat, jest przekazywany nam. WSZYSTKIE OTWARTE POZYCJE MUSZĄ BYĆ ZAMKNIĘTE W CZASIE NOWYM JORKU W CZASIE NIETYPOWYM LUB BĘDĄ ZOSTAŁY AUTOMATYCZNIE ZAMKNIĘTE W TYM CZASIE. NOWE POZYCJE NIE MOGĄ BYĆ OTWARTE Z TEGO CZASU. WSZYSTKIE FUNDUSZE KLIENTÓW SĄ W SEGREGOWANYCH RACHUNKACH I NIGDY NIE STOSUJĄ SIĘ DO MARGINESÓW LP. NASZE OBOWIĄZKI PIERWSZE ZOSTAŁY ZAWSZE ZABEZPIECZONE NA FUNDUSZE KLIENTA ORAZ 100 POZYTYWNYCH KAPITAŁÓW RÓWNOWAGI LUB BILANSÓW JEST BEZPIECZNE I WYPŁACONE NATYCHMIAST. Global Brokers NZ Ltd. STPs 100 przepływu zleceń i doznał całkowitej utraty kapitału operacyjnego. GBL nie może już spełniać wymogów minimalnej kapitalizacji w wysokości 1 000 000 USD i nie będzie w stanie wznowić działalności. Straty poniesione na transakcje, których nie można było wyjść z braku płynności, były stratami poniesionymi bezpośrednio przez dostawcę płynności i nie mamy możliwości ich zwrotu. Należy pamiętać, że rynek międzybankowy dla franków pozostawał niepłynny przez wiele godzin po wydarzeniu i żaden z handlowców z otwartą pozycją franka nie był w stanie zamknąć go przez znaczny okres czasu, w żadnym brokerze. Wieści o wpływie tego wydarzenia na firmy i handlowców dopiero zaczynają wychodzić na jaw. Jako dyrektorzy i akcjonariusze chcielibyśmy wyrazić nasze najszczersze przeprosiny za ten dewastujący obrót wydarzeń i podziękować wam za bycie tak wspierającą grupą. Prosimy, abyś jak najszybciej złożył wnioski o wypłatę salda konta i pozwolił na niewielkie opóźnienia, ponieważ nasz zespół zaczyna odczuwać wyższe niż zwykle ilości usług. Uwaga: obecnie przeżywamy setki wniosków o wypłatę. Niewielki odsetek klientów zgłosił błędy podczas automatycznego procesu żądania wypłaty. Jeśli wystąpi błąd systemu, nie panikuj. Chociaż nie oferujemy usług handlowych, nasz personel jest w pełni sprawny, a my nie znikniemy. Jeśli wystąpi błąd, napisz do nas na supportexcelmarkets opisując naturę problemu. Dziękujemy Ci za cierpliwość i za miłe słowa, które wielu z was już wyraziło. - David Johnson, Dyrektor harmonogramu godzin handlu na świąteczny i noworoczny okres świąteczny Zwróć uwagę na następujące zmiany w naszych regularnych godzinach handlu wszystkimi instrumentami finansowymi w okresie świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku (24.12.2017 - 02.01.2018): Forex i Metale Szlachetne 24 grudnia Zamknięte: 19:00 Czas serwera (UTC 2) 25 grudnia: Rynek zamknięty 26 grudnia Otwarte: 09:00 Czas serwera (UTC 2) 29-ty wzmacniacz 30 grudnia: Normalne godziny handlu 31 grudnia Zamknięte: 19:00 Czas serwera (UTC 2) 1 stycznia: Rynek Zamknięty 2 stycznia Otwarty: 09:00 Czas serwera (UTC 2) Zalecane jest zamykanie pozycji w dniach z wcześniejszym zamknięciem, ponieważ zwiększa się ryzyko zmienności, a strata na stopie może zostać łatwo osiągnięta. Normalne otwarcie zostanie wznowione w poniedziałek, 05 stycznia, 00:00 czasu serwera (UTC 2) W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących tej kwestii, skontaktuj się z supportexcelmarkets. W wrześniowych kontraktach terminowych nastąpiła silna likwidacja kontraktów, aw okresie likwidacji specyfikacje zostały dodane do długiej pozycji w USD. Podjęli oni łączną pozycję długą do 423,924 kontraktów, największą pozycję długą od 16 lipca 2017 r. Największa wartość długa w USD i specyfikacja krótka to EUR, 195K i jen, 134K. Nastąpił również duży wzrost pozycji długiej USD w DI, co prawdopodobnie związane jest z wygaśnięciem kontraktów wrześniowych. Wszystkie waluty towarowe straciły swoją siłę w stosunku do dolara amerykańskiego, ponieważ zakup w USD zaokrąglał dolary kanadyjskie, nowozelandzkie i australijskie. W NZD i CAD, specyfikacje przewrócone na krótszy bok. Ich największa długa pozycja była w AUD, a to zmniejszono z prawie 40 000 kontraktów do 7,9 tys. Łączna spec-długa pozycja w walutach towarowych spadła do 3K, z wysokiego na poziomie ponad 91 tys. Na koniec lipca 2017 r. Walutą o największej wartości likwidacji był funt brytyjski. Ten feudalny handel funtem sprawił, że OI przekroczyło 300K. Co tydzień, co czyniło handel funtem większym niż w jenie. Nie ma już takiej sytuacji, ponieważ pozostały OI w funtach to około 186K umów, a jen OI to około 250 KB. Specyfikacja to teraz małe szorty w funtach. W obliczu niepewności dotyczącej szkockich wyborów, dobre fundamentalne wiadomości gospodarcze w Wielkiej Brytanii mogłyby podnieść funty wyżej, wydawałoby się. 8211 Indeks dolara amerykańskiego. Wystąpił duży wzrost pozycji długiej DI, ponieważ suma spadła z 40K do 61K. Ponieważ nastąpił jedynie niewielki wzrost OI, prawdopodobnie oznacza to korekty w czasie zamknięcia handlu kontraktem na wrzesień i prawdopodobnie niezbyt znaczące. Działanie było całkowicie w dużych pozycjach spec, gdzie pozycja krótka pozycji była zmniejszona. Sugerowałoby to, że duże specyfikacje były krótkimi DI i długimi składnikami Indeksu, i obejmowały pozycje po wygaśnięciu. 8211 Euro (EURUSD). Istniała duża, duża likwidacja OI w euro, która zajęła krótką pozycję do 195K z 211,7 tys. W zeszłym tygodniu. Całkowita likwidacja wynosiła 87,7, z czego kategoria rozprowadzania wyniosła 39 tys. Po obu stronach stanowisk handlowych nastąpiła również ciężka likwidacja. Oznacza to, że nastąpił poważny obrót zakrytymi opcjami. Duże specyfikacje nie są krótkie o 2,8, a małe specyfikacje mają 2,4 krótkie. 8211 funt brytyjski (GBPUSD). Bezwzględna kwota likwidacji funta wyniosła 121,2K, znacznie przekraczając sumę zlikwidowaną w euro, 87,7K, gdzie jest znacznie większy OI. Duża specyfikacja nadal utrzymuje długi symbol, podczas gdy mała specyfikacja nadal się sprzedaje. Oznacza to, że łączna pozycja netto w funtach jest teraz krótka, ale tylko 6.1K 8211 jenów japońskich (JPYUSD). W zeszłym tygodniu OI w funtach było o około 12K większe niż w jenie. W jenach jednak nie było masowej sprzedaży detalicznej. Duże dane techniczne pozostają krótkie o 3,2. natomiast mała specyfikacja to skrót od 4,3 do 1. Całkowita suma jenów wynosi teraz 133,9K. 8211 Frank szwajcarski (CHFUSD). SF nadal porusza się wraz z euro. Specyfikacja jest krótka o 308K w stosunku do małej liczby z zeszłego tygodnia. Małe specyfikacje są krótkie o 3,9. 8211 Dolar kanadyjski (CADUSD). Małe specyfikacje zostały przesunięte na krótki bok C w zeszłym tygodniu i dodane do tej pozycji w ostatnim okresie. Podczas gdy duże dane techniczne pozostają długo zachowane, entuzjazm małych firm doprowadził łączną pozycję netto do 4,8K. Przy opcji OI 8.8 całości, może pojawić się kolejna likwidacja kontraktu Sept. 8211 Dolar nowozelandzki (NZDUSD). W kiwi była ciężka likwidacja, przy całkowitym OI do zaledwie 16K. Duże specyfiky straciły swój dług, gdy rynek runął. Małe specyfikacje nie są krótkie, a łączna suma pozycji wynosi zaledwie 39 umów. 8211 Dolar australijski (AUDUSD). Specyfikacja sprzedaży w A była decydująca. Mała specyfikacja przewróciła się na krótszy bok i zakończyła okres prawie 12K krótki. Duże specyfikacje były ciężkimi sprzedawcami w A, pozostają długie, ale zmniejszyły ich trzymanie o około 20K. Pozostały one długo 20K, ale podejrzewamy, że rynek słabnie, ponieważ wyrwał je z ich długiego. Łączna pozycja A spec pozostawała długo 7,9K. Waluta Zobowiązania traderów z połączonymi opcjami i połączonymi kontraktami typu Delta, dane do 16 września 2017 r. NZForex oferuje inteligentną alternatywę dla banków przy dokonywaniu transakcji międzynarodowych. Nasi klienci korzystają z konkurencyjnych kursów walut, niskich opłat i specjalistycznej wiedzy z zakresu wymiany walut naszych akredytowanych dealerów. Rozpoczęty w 2001 roku NZForex jest częścią grupy OzForex, która od 1998 roku stała się jedną z największych na świecie internetowych firm zajmujących się wymianą walut. Posiadając pokoje transakcyjne w Londynie, Sydney i Toronto, NZForex świadczy międzynarodowe usługi przekazów pieniężnych klientom na całym świecie. W trakcie historii firmy, Grupa otrzymała 6 miejsce w BRW Fast 100 i 4 razy przyznano jej miejsce w Deloitte Technology Fast 50 Australia. Nasz stały wzrost w Nowej Zelandii i zagranicą uczynił z nas znaczącego gracza na globalnym rynku walutowym. NZForex jest regulowany przez Financial Services Providers (Rejestracja i rozstrzyganie sporów) Act 2008. Nasza platforma internetowa jest szyfrowana 128-bitowym SSL w celu ochrony danych. Pełna strona internetowa Kopia praw autorskich 2017 NZForex LimitedJesteś gotowy Licencjonowany licencjonowany IFSC60345TS IFSC60345APM Bezpieczeństwo bezpieczeństwa funduszy Segregowane konta w największych bankach UE 250 Instrumenty handlowe Handel Forex, Spot Metals Kontrakty CFD Wielki wybór typów kont 8 typów kont dla inwestorów inwestorów Najlepsze promocje Konkursy Świetne promocje LIVE DEMO konkursy Darmowe depozyty Szybkie wypłaty Fantastyczna różnorodność metod płatności Globalny Broker z Lokalnym Dotykiem 1 000 000 Darmowe konto Demo Samouczki krok po kroku i internetowe seminaria internetowe z lokalnymi seminariami Indywidualne wsparcie w 16 językach Twój własny Account Manager Tight Rozprzestrzenia się od 0 pipsów Aż do 1: 1000 dźwigni Superszybkie transakcje handlowe Zaawansowane narzędzia transakcyjne Forex Najwyższy poziom ochrony ryzyka zabezpieczenie w zależności od typu konta Brak ukrytych opłat Niski minimalny depozyt Pełna kontrola Twojego rachunku inwestycyjnego Szybkie wpłaty i wypłaty Proste, elastyczne i bezpieczne Marka FXTM jest autoryzowana i regulowana w różnych jurysdykcjach. ForexTime Limited (forextimeeu) jest regulowana przez Cypryjską Komisję Papierów Wartościowych i Giełd pod numerem licencji 18512. licencjonowana przez Financial Services Board (FSB) Republiki Południowej Afryki, z FSP nr 46614. Firma jest również zarejestrowana w Financial Conduct Authority of Wielka Brytania z numerem 600475 i ma ugruntowaną filię w Wielkiej Brytanii. FT Global Limited (forextime) jest regulowany przez International Financial Services Commission of Belize z numerami licencji IFSC60345TS i IFSC60345APM. Ostrzeżenie o ryzyku: Handel na rynku Forex i kontrakty CFD wiąże się ze znacznym ryzykiem i może skutkować utratą zainwestowanego kapitału. Nie powinieneś inwestować więcej, niż możesz sobie pozwolić na przegraną i powinieneś w pełni rozumieć związane z tym ryzyko. Handel lewarowanymi produktami może nie być odpowiedni dla wszystkich inwestorów. Przed dokonaniem transakcji, proszę wziąć pod uwagę swój poziom doświadczenia, cele inwestycyjne i w razie potrzeby zasięgnąć niezależnej porady finansowej. Obowiązkiem Klienta jest upewnienie się, czy może on korzystać z usług marki FXTM w oparciu o wymogi prawne obowiązujące w jego kraju zamieszkania. Przeczytaj pełne ujawnienie ryzyka w FXTMs. Ograniczenia regionalne. Marka FXTM nie świadczy usług mieszkańcom USA, Japonii, Kolumbii Brytyjskiej, Quebecu i Saskatchewan oraz w niektórych innych regionach. Dowiedz się więcej w MyFXTM. Transakcje kartami są przetwarzane za pośrednictwem FT Global Services Ltd, Reg. HE 335426 i zarejestrowanego adresu w Tassou Papadopoulou 6, Flat office 22, Ag. Dometios, 2373, Nikozja, Cypr. spółka w 100% zależna od FT Global Ltd. 2017 - 2017 FXTM

No comments:

Post a Comment