Sunday 19 November 2017

Icustom średnia ruchoma


Laguerre RSI EA Dziękuję za tę wspaniałą stronę, jestem bardzo szczęśliwy, że znalazłem tę stronę i wiele się nauczyłem w tym czasie. Dziękuję bardzo Funyoo. Handluję zawsze za pomocą wskaźnika Laguerre i cieszę się, że mogę go przetestować. Zmieniłem linie poprzeczne z 0,75 i 0,25 na 0,65 i 0,35, bo za dużo fałszywych sygnałów. Oczywiście wskaźnik Laguerre to nic innego niż MACD 5131 lub EMA 58 lub też w osobnym oknie zerowy krzyż linii SMA 1. Ale ja lubię Laguerre W każdym razie drzewa nie rosną do nieba: Jest to backtest ponad 3 Lata. 1 RiskTrade Good Luck Vibes Ostatnio edytowane przez Vibes 03-03-2017 o 18: 14.DEMA. mq4 DEMARLH. mq4 DEMA - szybkie podsumowanie Double Exponential Moving Average (DEMA) to płynniejsza i szybsza Średnia ruchoma opracowana w celu zmniejszenia czas opóźnienia występujący w tradycyjnych średnich ruchomych. DEMA po raz pierwszy została wprowadzona w 1994 roku w artykule Smoothing Data with Faster Moving Averages autorstwa Patrick G. Mulloy w magazynie Technical Analysis of Stocks amp Commodities. W tym artykule Mulloy mówi: Średnie ruchome mają ujemny czas opóźnienia, który rośnie wraz ze wzrostem średniej długości ruchu. Rozwiązaniem jest zmodyfikowana wersja wygładzania wykładniczego z mniejszym czasem opóźnienia. DEMA wskaźnik DEMA domyślny okres (t) 21. DEMA to nie tylko podwójne EMA. DEMA nie jest również średnią ruchomą średniej ruchomej. Jest to kombinacja pojedynczego podwójnego EMA dla mniejszego opóźnienia niż jedno z dwóch pierwszych. W jaki sposób handlować z DEMA DEMA można stosować zamiast tradycyjnych średnich ruchomych lub można zastosować formułę, aby wygładzić dane o cenach dla innych wskaźników, które są oparte na średnich ruchomych. DEMA może pomóc szybciej wykryć zmiany cen, w porównaniu ze zwykłą EMA. Taka popularna metoda handlu jak średnia ruchoma Moving zyska nowe znaczenie dzięki DEMA. Pozwala porównać 2 skrzyżowania EMA z 2 sygnałami zwrotnymi DEMA. DEMA MACD dla MT4 Niektóre z Mulloys oryginalne testowanie wskaźnika DEMA przeprowadzono na MACD, gdzie odkrył, że wygładzony DEMA MACD był szybszy w odpowiedzi, i pomimo wytwarzania mniejszej liczby sygnałów, dał lepsze wyniki niż zwykły MACD. DEMAMACD. mq4 MACD3DEMA. mq4 MACD3DEMAv101.mq4 Oprócz MACD, metoda wygładzania DEMA może być zastosowana do różnych wskaźników. Patrick G. Mulloy mówi: .. Wdrożenie tej szybszej wersji EMA w takich wskaźnikach, jak ruchoma średnia konwergentna (MACD), prążki Bollingera lub TRIX może dostarczyć różnych sygnałów buysell, które są przed nami (to jest ołów) i reagować szybciej niż te dostarczane przez pojedynczą EMA. Kolejna metoda wygładzania opracowana przez Mulloy jest znana jako TEMA. która jest potrójną wykładniczą średnią ruchomą lub, jeszcze jedną wersją Triple EMA, opracowaną przez Jacka Hutsona - wskaźnik TRIX. Kopiowanie praw autorskich Forex-wskaźniki Cześć, lubię tworzyć EA (Expert Advisor) używając DEMA. Przedstawiona poniżej formuła DEMA wygląda niepoprawnie, ponieważ testuję ją i tracę pieniądze. Czy mógłbyś mi powiedzieć, że jest właściwy. Nazywam się Jeffrey i moim adresem e-mail jest jyoungaus (at) yahoo. au. Dziękuję Ci. podwójny ema1 iMA (NULL, PERIODH1,14,0, MODEEMA, PRICECLOSE, 0) podwójny ema1a iMA (NULL, PERIODH1,14,0, MODEEMA, ema1,0) podwójny ema2 iMA (NULL, PERIODH1,28,0, MODEEMA, PRICECLOSE, 0) double ema2a iMA (NULL, PERIODH1,28,0, MODEEMA, ema2,0) double dema1 (ema1 2) - ema1a double dema2 (ema2 2) - ema2a jeśli (dema1 dema2) if (dema1) Wskaźnik trendu CCI dla Podążaj za trendami handlowców Wskaźnikiem trendu CCI dla inwestorów trendowych Podążaj za trendami handlowymi CCI Odkryłem i stworzyłem prosty, ale potężny wskaźnik trendu forex, który jest najlepszym sposobem na zdefiniowanie trendu jaki kiedykolwiek widziałem. Czy uważasz, że ten wskaźnik trendu pomoże już nigdy nie przegrasz Myślę, że pomoże to na pewno 14 lat handlu nauczyło mnie, że akcja cenowa jest wszystkim i przy użyciu najlepszego wskaźnika trendu mt4 do handlowania z trendem jest bardzo pomocna Wprowadzenie do Best Trend Indicator Ever Oto jak używać najlepszy wskaźnik tendencji na rynku forex na świecie dla prac w mt4. Zielone słupki powyżej lub czerwone paski poniżej linii zerowej są Prawdziwy Trend i pokazują, czy obecny trend jest w górę lub w dół. Każde odczytanie prawdziwego trendu powyżej linii zerowej jest dodatnie i oznacza wzrostowy trend na rynku, podczas gdy każdy odczyt poniżej linii ujemnej lub trendu spadkowego. Cienka niebieska linia nazywa się EntryCCI. Używamy tego, aby pokazać, kiedy cena jest wykupiona lub wyprzedana w stosunku do trendu. Szukamy, aby EntryCCI zostało odfiltrowane przeciwnie do trendu, aby mieć konfigurację, a następnie czekać na powrót ceny do obecnego trendu. Najlepsze ustawienia wskaźnika CCI Oto ustawienia wskaźnika True Trend dla wejść w okresach TrendCCI i EntryCCI: Oto najlepsze ustawienia cci dla najlepszego wskaźnika forex, którego używam na karcie kolorów, aby Twój Prawdziwy Trend mógł pasować do mojego, w tym do niebieskiego EntryCCI: link do pobrania dla wskaźnika True Trend. Udostępnij tę historię, wybierz platformę MOHAMMED YASSER N. H. 5 czerwca 2017 o 3:28 - Odpowiedz Hello Jordan Krótko o sobie, Byłem S. A.P. konsultant dla ErnstampYoung, zamiłowanie do tego handlu walutami sprawiło, że byłem już całkiem niezły, teraz mam 5 lat, że jestem w tym biznesie na rynku Forex, Jordan jest szczery Próbowałem wielu wskaźników, ale jak pan mówi, cena jest ostatecznym wskaźnikiem. Chcę ci powiedzieć, przez te wszystkie lata, że ​​nie osiągnąłem żadnego sukcesu, Jordan, jestem skalperem, chcę wiedzieć od ciebie, czy mogę go użyć na 1 minutę. amp 5 min Timeframe. Uprzejmie, pomóż proszę, nie mogę się doczekać, aby usłyszeć od ciebie brata. Dziękuję, MOHAMMED YASSER N. H. Pracowałem z Jordanem. Jest absolutnie na topie i zna się na rzeczy. I8217 po prostu umieścił swój wskaźnik na moich wykresach, a I8217m jest pewien, że pomoże. Martin Moretti 23 lutego 2018 o 22:49 - Odpowiedz Chcę powiedzieć, że wykonujesz świetną robotę, Jordan. Sposób, w jaki wyjaśniasz strategie, jest znakomity. Naprawdę. Wiele widziałem na tym rynku, a większość rzeczy miała tylko powód, by zdobyć pieniądze od przedsiębiorców, którzy wierzą w propagandę nieprawdziwych sprzedawców. System Trinity ma logiczne podstawy, a inwestorzy dyscyplinarni mogą odnieść sukces. Dziękuję Jordan Jason Smith 29 sierpnia 2018 o 1:51 - Odpowiedzi Czekam na Conquer v3. I8217 używał odmiany konfiguracji CCI na codziennych wykresach. kupowanie wyprzedaży, sprzedawanie wykupionego z tendencją i wyjście na przeciwną skrajność CCI. Handluje się codziennie kamieniami, ale do tej pory I8217ve zabijało. I zrobiło dobrze podczas paniki podczas ostatniego tygodnia. Greg Matanjun 31 sierpnia 2018 o 14:04 - Odpowiedź Ustawiłem wartość EntryCCIPeriod na 3 i działa również. Czy możesz mi powiedzieć, dlaczego preferowane ustawienie to 2 zamiast 3. Dla mnie po prostu znajduję gładsze linie EntryCCIPeriod o wartości 3, aby być miłym dla moich starych oczu. Uważam, że ten wskaźnik jest naprawdę niesamowity. Dzięki. Pamiętam, że wspomniałeś gdzieś, że próbujesz zlokalizować wersję mq4 swojego wskaźnika na swoim komputerze. Ponownie zakodowałem kolorowe CCI indi, aby zachowywać się dokładnie tak, jak twoje i preferowane kolory i ustawienia. Chętnie wyślę ci kod źródłowy, jeśli zechcesz. Ja też lubię używać wartości EntryCCI równej 3 i spędziłem dużo czasu przy użyciu tego ustawienia podczas eksploracji możliwości. Wolę ustawienie na 2, ponieważ daje szybsze wskazanie na resetowanie cen od trendu, ale moim zdaniem Greg to osobiste preferencje. Musisz znaleźć to, co uważasz za najbardziej pomocne. Wskaźnik jest naprawdę świetny, ale jest dla nas narzędziem. Chodzi raczej o to, jak używamy tego narzędzia. Jeśli ustawienie EntryCCI jest bardziej przydatne przy ustawieniu 3, absolutnie z nim skorzystaj. Tak, bardzo chciałbym otrzymać twoją wersję kodu źródłowego i za Twoją zgodą zamieść ją również w grupie. Jan Marc D 21 września 2018 o 18:19 - Odpowiedź EntryCCI służy jako narzędzie do pokazania nam, kiedy cena została wykupiona lub wyprzedana w stosunku do trendu (zdefiniowanego przez TrendCCI). EntryCCI pomaga kupować lub sprzedawać w trendach, a raczej daje zielone światło, aby szukać wpisów, gdy cena spadła z kierunku trendu. Następnie oczekujesz na cenę, aby pokazać, że trend wznawia się. Wyobraź sobie, że gumka jest rozerwana, czekając, aż wróci do trendu. Jordan, bez czasu na przetestowanie go, widzę wpływ, jaki może on mieć na twój handel. Wszyscy mówimy o trendach, ale ignorujemy to, ponieważ staje się on stuknięty w ruch rynku. Z tym wskaźnikiem nie mogłem naprawdę zmierzyć się z trendem bez brania odpowiedzialności za moją decyzję. To będzie wielka pomoc w każdej strategii, jak tylko możesz skupić się na strategii. nie zastanawiając się, którą drogą iść. Wydaje się być świetnym wskaźnikiem punktu wejścia. Dziękuję za udostępnienie tego. Jordan, jeśli ten wskaźnik będzie tak stabilny i niezawodny przez resztę tygodnia, będę zszokowany, ponieważ jest to system sam w sobie. Mam nadzieję, że nie będę musiał przełknąć moich słów. Próbowałem go na 1M i działało, ale stałem się Rambo. Podjął zbyt wiele ryzyka, ale na 5M był na miejscu. Joe Stephens, III 14 listopada 2018 o 15:18 - Odpowiedz Jesteś mężczyzną Jordan. Niech cię Bóg błogosławi. Ten wskaźnik zmienił grę dla mnie i pobłogosławi wiele osób, jeśli będą nam to słusznie. Dziękuję bardzo za udostępnienie tego wskaźnika. dziękuję, aby zrozumieć cię poprawnie, wchodzę, gdy tylko świeca wytłumi wysoki poprzedni wysoki lub niski poprzedni niski, a entery CCi musi być przeciwny do trnedu, wyprzedać w unptrend lub wykupić za spadek. Jeśli wyjmie poprzedni wysoki lub poprzedni niski, a cci wejścia NIE zostanie wykupione lub Oversold w tym samym czasie, to będzie to fałszywy sygnał prawy (wejście cci wykupione oversold MUSI wystąpić w SAMYM czasie, gdy świeca wyjmie poprzedni niski lub poprzedni wysoki ), a także wyjaśnić swój strata, wejście, złamać, a także przyjąć strategię zysku dzięki wielkiej wartości John, naprawdę doceniam twoje poświęcenie, aby pomóc nam początkującym handlowcom

No comments:

Post a Comment